>URDU MAJLIS FORUM
 

واپسی   URDU MAJLIS FORUM > ::: مجلسِ مذہب اور نظریات ::: > حدیث - شریعت کا دوسرا اہم ستون


حدیث - شریعت کا دوسرا اہم ستون :: وحیِ خفی (حدیث : وحیِ غیر متلو) کی اہمیت ، افادیت اور متعلقہ تفصیلات ::

جواب پوسٹ کریں
 
موضوع کے اختیارات ظاہری انداز
پرانا 25-02-09, 07:43 AM   #1
حافظ اختر علی
-: رکن مکتبہ اسلامیہ :-
 
حافظ اختر علی کی نمائندہ تصویر
 
تاریخ شمولیت: 2008-02-16
قیام: Lahore
جنس: male
پوسٹس: 73
پوائنٹس: 0
حافظ اختر علی
حافظ اختر علی کی طرف بذریعہ MSN  پیغام ارسال کریں حافظ اختر علی کی طرف بذریعہ yahoo پیغام ارسال کریں حافظ اختر علی کی طرف بذریعہ Skype  پیغام ارسال کریں
Hot دفاعِ حديث اور اهل ِحديث

قرآن مجيد اگرچه ايك واضح او ركهلى هوئى كتاب هے، اس ميں كسى قسم كا غموض و ا خفا نهيں هے- ليكن اس ميں اسلام كى تعليمات كى پورى تفصيل اور تمام جزئيات كا اِحاطه نهيں هوسكتا تها- اس لئے بهت سے احكام مجمل يا كليات كى شكل ميں هيں- جن كى وضاحت و تشريح اور كليات سے جزئيات كى تصريح رسول الله نے اپنے قول و عمل سے فرمائى- آپ كا كام محض كلامِ الٰهى كو لوگوں تك پهنچانا نهيں تها بلكه اس كى تبيين و تشريح بهى آپ كے منصب ميں شامل تهى-الله تعالىٰ نے اسى كى وضاحت اس طرح فرمائى هے:
”اور هم نے آپ كى طرف ذكر (قرآن مجيد) اتارا تاكه آپ لوگوں كے سامنے اسے كهول كر بيان كريں تاكه وه اس ميں غوروفكر كريں-“ (النحل:٤٤)
حديث نبوى قرآن مجيد كى تفصيل و تشريح هے
علامه سيد سليمان ندوى مرحوم لكهتے هيں:
”علوم القرآن اگر اسلامى علوم ميں دِل كى حيثيت ركهتا هے تو علم حديث شه رگ كى- يه شه رگ اسلامى علوم كے تمام اعضاء و جوارح تك خون پهنچا كر هر آن اُن كے لئے تازه زندگى كا سامان پهنچاتا رهتا هے- آيات كا شانِ نزول اور ان كى تفسير، احكام القرآن كى تشريح و تعيين، اجمال كى تفصيل، عموم كى تخصيص، مبهم كى تعيين، سب علم حديث كے ذريعه معلوم هوتى هيں- اسى طرح حامل قرآن محمد رسول الله كى سيرتِ طيبه و اخلاق و عاداتِ مباركه، آپ كے اقوال و افعال اور آپ كے سنن ومستحبات اور احكام و ارشادات سب اسى علم حديث كے ذريعه هم تك پهنچے هيں- اسى طرح خود اسلام كى تاريخ، صحابه كرام رضى الله عنهم كے احوال اور ان كے اعمال و اقوال اور اجتهادات ومستنبطات كا خزانه بهى اسى كے ذريعه هم تك پهنچا هے- اس بنا پر اگر يه كها جائے تو صحيح هے كه اسلام كے عملى پيكر كا صحيح مرقع اسى علم كى بدولت مسلمانوں ميں هميشه كے لئے موجود و قائم هے- اور ان شاء الله تاقيامت رهے گا-“ (مقدمه تدوين ِحديث از مناظر احسن گيلانى)
مولانا شاه معين الدين احمد ندوى لكهتے هيں :
”آنحضرت كى بعثت، اسلام كا ظهور، اس كى تبليغ، اس راه كى صعوبتيں، غزواتِ اسلام كا غلبه و اقتدار، حكومت ِالٰهيه كا قيام، اس كانظام، رسول الله كى حيات طيبه، آ پكى سيرت معلوم كرنے كا ذريعه صرف حديث هے- اگر اسى كو نظرانداز كرديا جائے تو اسلام كى بهت سى تعليمات اور تاريخ اسلام كے بهت سے گوشے مخفى ره جائيں گے- اس لئے احاديث ِنبوى اسلام اور اسلامى تاريخ كا بڑا قيمتى سرمايه هيں اور اسى پران كى عمارت قائم هے-“ (تذكرة المحدثين: ج١ /ص٧)
فتنه انكار حديث كے متعلق پيش گوئى اور اسكى مختصر تاريخ
آنحضرت نے پيش گوئى فرمائى تهى كه ايك وقت آئے گا كه ميرى حديث كا انكار كرديا جائے گا اور صرف قرآن مجيد هى كو تسليم كيا جائے گا-حديث ِنبوى هے:
”ميں تم ميں سے كسى كو ايسا كرتے نه پاؤں، (يعنى ايسا نه هو) كه وه اپنى مسهرى (يا آرام كرسى) پر ٹيك لگائے بيٹها هو اور جب اس كے سامنے ميرے احكامات سے كسى بات كا امر يا كسى چيز كى ممانعت آئے تو وه كهنے لگے كه ميں كچه نهيں جانتا هم تو جو قرآن مجيد ميں پائيں گے، اسى كو مانيں گے- “ (مشكوٰة المصابيح: ص٢٩)
منكرين حديث كے جو گروه پيدا هوئے، ان كى ايك فهرست شيخ الحديث مولانا محمد اسماعيل سلفى مرحوم نے مرتب كى هے-مولانا سلفى مرحوم لكهتے هيں:
”خوارج نے ٢٠٠ه ميں ان احاديث كا انكار كيا جو اهل بيت كے فضائل ميں تهيں اور ان كے بعد شيعه حضرات نے ان احاديث كا انكار كيا، جو صحابه كرام كے فضائل ميں تهيں-اور معتزله اور جهميه فرقوں نے احاديث ِصفاتِ الٰهى كا انكار كيا-٢٢١ه ميں قاضى عيسىٰ بن ابان اور ان كے متبعين اور ان كے ساته متاخرين فقها قاضى ابو زيد بوسى وغيره نے ان احاديث كا انكار كر دياجو غير فقيه صحابه كرام سے مروى هيں- ٤٠٠ه كے بعد معتزله اور متكلمين نے اُصول، فروع دونوں ميں خبر واحد سے اختلاف كيا-
١٣٠٠ه كے قريب قريب مولوى چراغ على اور سر سيد احمد خاں نے احاديث كو تاريخ كا ذخيره قرار ديا- اور اپنا يه اُصول بنايا كه جو حديث نيچر كے موافق هو گى، وه قابل قبول هے اور جو نيچر كے موافق نهيں، وه قابل قبول نهيں…١٣٠٠ه كے بعد ايك ايسا گروه آيا جس نے احاديث كا بالكليه انكار كر ديا- اس گروه ميں مولوى عبد الله چكڑالوى ، مسترى محمدرمضان گوجرانواله، مولوى حشمت على لاهورى اور مولوى رفيع الدين ملتانى شامل تهے… ان كے بعد ١٤٠٠ه ميں ايك گروه اور نمودار هواجنهوں نے قرآن وحديث اور پورے دين اسلام كو ايك كهيل قرار ديا- اور ايك سياسى نظريه قائم كيا كه اس ميں ردّوبدل كيا جا سكتا هے- اس گروه ميں مولوى احمد الدين امرتسرى اور مسٹر غلام احمد پرويز شامل تهے… ان كے ساته كچه حضرات ايسے بهى سامنے آئے جنهيں منكرين حديث كے گروه ميں شامل نهيں كيا جا سكتا-ليكن ان كے اندازِ فكر سے حديث كا استخفاف اور استحقار معلوم هوتا هے اور طريقه گفتگو سے انكارِ حديث كے چور دروازے كهل سكتے هيں- اس گروه ميں مولانا شبلى مرحوم، مولانا حميد الدين فراهى، مولانا ابو الاعلىٰ مودودى، مولانا امين احسن اصلاحى،اور عام فرزندانِ ندوه باستثنائے حضرت سيد سلمان ندوى رحمه الله شامل هيں-“ (حجيت ِحديث: ص ١١٤)
تدوين حديث
منكرين حديث كى طرف سے ايك اعتراض يه بهى هے كه حديث كى تدوين زمانه نبوى سے ١٥٠ سال بعد هوئى؛ اب يه كيسے تسليم كر لياجائے كه يه احاديث صحيح هيں؟ اس بارے ميں علامه سيد سليمان ندوى اپنے ايك مكتوب ميں لكهتے هيں :
”مسلمانوں كے اس فقرے كے معنى كه حديث كى تدوين هجرت كے ١٥٠ برس بعد هوئى، يه هے كه يه تصنيف اور كتابت كى حيثيت ميں، ورنه محض تحرير وكتابت كى حيثيت سے زمانهٴ نبوى هى ميں اس كى جمع وتحرير كا آغاز هو چكا تها- “ (مكتوباتِ سليمانى: ص ١٢٢)
مولانا محمد اسحاق سنديلوى مرحوم لكهتے هيں:
” تحقيق يه هے كه تدوين حديث كا كام نبى اكرم كے زمانه سے شروع هو چكا تها- خلفاے راشدين كے دور ميں بهى يه سلسله جارى رها- اور كوئى زمانه بهى ايسا نهيں گزرا جس ميں يه سلسله كليتاً منقطع هو گيا هو-“ (ماهنامه ’الفرقان‘ لكهنوٴ :ذى قعده ١٣٧٥ه ،ص ٣٧)
اب يهاں سوال يه پيدا هوتا هے كه تدوين حديث كے سلسله ميں حضرت عمر بن عبدا لعزيز نے جو خدمات سر انجام ديں، اس كى حقيقت كيا هے، اس بارے ميں مولانا عبد السلام ندوى لكهتے هيں كه
” صحابه كرام  هى كے زمانه ميں فن حديث مدوّن هو چكا تها اور حضرت عمر بن عبد العزيز نے انهى اجزاے پريشان كو ايك مجموعے كى صورت ميں جمع كروايا-“ (اسوئه صحابه: ج٢ /ص ٣١٠)
دفاعِ حديث كے سلسله ميں علماے اهلحديث كى خدمات
برصغير پاك وهند ميں جب انكارِ حديث كا فتنه رونما هوا تو علماے اهلحديث نے اس كى طرف خاص توجه كى اور حديث ِنبوى پر اُٹهائے گئے اعتراضات كا نوٹس ليااور ان كے ٹهوس اور مدلل جوابات ديئے- منكرين حديث سے تحريرى وتقريرى مناظرے بهى كئے اور ان كى طرف سے لكهى گئى كتابوں كے جوابات بهى لكهے- اس سلسله ميں جن علمائے اهلحديث نے قابل قدر خدمات سر انجام ديں، ان ميں مولانا ابو الوفاء ثناء الله امرتسرى ، مولانا حافظ محمد ابراهيم مير سيالكوٹى، مولانا ابو القاسم سيف بنارسى، مولانا حافظ عبد الله محدث روپڑى، مولانا عبد الله ثانى امرتسرى ،مولانا محمد جوناگڑهى ،مولانا ابويحيىٰ امام خان نوشهروى، مولانا ابو المحمودهدايت الله سوهدروى، مولانا حافظ محمد محدث گو ندلوى، مولانا محمد اسماعيل سلفى، مولانا عبد المجيد سوهدروى، مولانا محمد عطاء الله حنيف ، مولانا محمد حنيف ندوى، مولانامحمد داود راز دهلوى، مولانا محمد على جانباز، مولانا حكيم محمد صادق سيالكوٹى، مولانا عبد الصمد حسين آبادى، مولانا حافظ محمد اسحق، مولانا محمد اسحق بهٹى، مولانا صفى الرحمن مباركپورى، مولانا عبد الرحمن كيلانى، حافظ صلاح الدين يوسف اور مولانا ارشاد الحق اثرى خاص طور پر قابل ذكر هيں-ان حضرات نے منكرين حديث كى طرف سے كئے گئے اعتراضات كے ٹهوس جوابات ديئے-اس كى شهادت جماعتى اخبارات ورسائل يعنى اهلحديث امرتسر، تنظيم اهلحديث روپڑ،اخبارِ محمدى دهلى،ماهنامه ’محدث‘ دهلى، ’اهلحديث گزٹ‘ دهلى، ’مسلمان‘ سوهدره،’الاعتصام‘ لاهور، ’اهلحديث‘ لاهور، ’ترجمان الحديث‘ لاهور، فيصل آباد ،’ الاسلام‘ لاهور، ماهنامه ’محدث‘ لاهور، اور ’صحيفه اهلحديث‘ كراچى سے مل سكتى هے- ذيل ميں اهل حديث علما كى اس ضمن ميں تحريرى خدمات كى ايك مختصر فهرست پيش كى جاتى هے ، جس ميں زمانى ترتيب ملحوظ ركهى گئى هے:
مولانا عبدالستار عمر پورى (م ١٣٣٤ه بمطابق ١٩١٦ء)
اثبات المنجد:اس كتاب ميں منكرين حديث كے اعتراضات كاجائزه ليا گيا هے-
مولانا عبدالرحمن محدث مباركپورى (م ١٣٥٣ه بمطابق ١٩٣٥ء)
uاعلام اهل الزمن من تبصره آثار السنن (اُردو) :مولوى ظهير احسن شوق نيموى كى كتاب آثار السنن كے جواب ميں هے-مولوى ظهير احسن نے حديث كے سلسله ميں بے شمار غلطياں كيں، ان كى نشاندهى كى گئى هے-
v ابكار المنن فى تنقيد آثار السنن (عربى) :ظهير احسن كى كتاب ’آثار السنن‘ كى ترديد ميں هے-
مولانا ابو القاسم سيف بنارسى (م ١٣٦٩ه)
مولوى محمد كريم لكهنوٴى ايك غالى بريلوى تهے اور صر ف نام كے مولوى تهے- زياده پڑهے لكهے نهيں تهے- انهوں نے امام محمد بن اسمٰعيل بخارى كى كتاب ’جامع صحيح بخارى‘ پر بے جا قسم كے اعتراضات كئے اور اس ميں كئى ايك كتابيں اور اشتهارات شائع كئے- مولانا شمس الحق عظيم آبادى صاحب ِعون المعبود كى تحريك پر ان كے تلميذ ِخاص مولانا ابوالقاسم سيف بنارسى نے مولوى عمر كريم لكهنوى كى تمام كتابوں اور اشتهارات كا جواب ديا- جن كى تفصيل يه هے :
u حل مشكلات بخارى مسمى به الكوثر الجارى فى جواب الجرح على البخارى:يه كتاب چار جلدوں ميں هے،تين جلديں شائع هوئيں چوتهى جلد شائع نهيں هو سكى- چوتهى جلد كا قلمى نسخه مولانا بديع الدين شاه راشدى كے كتب خانه ميں محفوظ هے-
v الامر المبرم للابطال الكلام المحكم: يه كتاب ڈاكٹر عمر كريم كے جامع صحيح بخارى پر ١٧٥/اعتراضات كا جواب هے-
wماء حميم للمولوى عمركريم : ڈاكٹر عمر كريم كے ١٢ سوالات كا جواب
xصراطِ مستقيم لهداية عمركريم :مولوى عمر كريم كے اشتهار نمبر ٢ كا جواب
yالريح العقيم لعمركريم:صحيح بخارى پر ٥٩/ اعتراضات كا جواب
z الخزي العظيم للمولوي عمركريم : مولوى عمر كريم كے اشتهار نمبر ٤ كاجواب
{ دفع بهتان العظى:
|العرجون القديم فى إفشاء هفوات عمر كريم:مولوى عم كريم كے اشتهار نمبر ٣كا جواب
} الجرح على ابى حنيفة
tالسير الحثيث فى براء ة اهل الحديث
مولانا حافظ محمد ابراهيم مير سيالكوٹى
مناظره: مولانا مير سيالكوٹى اور عبد الله چكڑالوى (منكر ِحديث) كے ما بين ايك مناظره بعنوان ’اطيعوا الله واطيعوا الرسول‘ هوا تها- مولانا سيالكوٹى كا دعوىٰ يه تها كه’ الرسول ‘ سے مراد حضرت محمد رسول الله هيں اور چكڑالو ى كا دعوى تها كه ’الرسول ‘ سے مراد قرآنِ مجيد هے-
يه مناظره كتابى صورت ميں ’مناظره‘ كے نام سے طبع هوا-
مولاناابو الوفاء ثناء الله امرتسرى
مولانا ثناء الله امرتسرى نے منكرين حديث كے ساته تحريرى، تقريرى مناظرے بهى كئے اور ان كى كتابوں كے جوابات بهى لكهے، جن كى تفصيل يه هے :
u دليل الفرقان بجوابِ اهل القرآن :چكڑالوى كے رساله برهان القرآن علىٰ صلوٰة القرآن كاجواب
v حديث ِنبوى اور تقليد ِشخصى:منكرين حديث كے اعتراضات كا جواب
w برهان القرآن: مولانا ثناء الله امرتسرى اور منكرحديث مولوى احمد الدين امرتسرى كے ما بين مناظره كى روداد، مناظره كا موضوع حجيت ِحديث تها-
x حجيت ِحديث اور اتباعِ رسول: اس مناظره كى روداد جو مولانا امرتسرى اور مولوى احمد الدين كے مابين اطاعت ِرسول كے عنوان سے هوا تها-
y خاكسار تحريك اور اس كا بانى :علامه عنايت الله خاں مشرقى حديث ِرسول كو حجت ِشرعيه نهيں مانتے تهے، اس رساله ميں علامه مشرقى كے انكار حديث كى حقيقت واضح كركے اس كا جواب ديا گياهے-
z دفاع عن الحديث:يه رساله محمد اسلم جيراج پورى كے مضمون ’انكار حديث‘ كے جواب ميں لكها گيا-
{ برهان الحديث باحسن الحديث:يه كتاب اس مناظره كى روئداد هے جو مولانا ثناء الله امرتسرى اور مولوى احمد الدين امرتسرى (منكر حديث)كے مابين ’حجيت ِحديث‘ كے موضوع پر هوا تها-
| تصديق الحديث (٣/ جلد): يه تينوں كتابيں(٦ تا ٨) مولوى اسلم جيراج پورى، مولوى احمد الدين امرتسرى اور مولوى عبدالله چكڑالوى كى تحريروں كے جوا ب ميں لكهى گئيں-
} بيان الحق بجواب بلاغ الحق: پنڈت محب الحق كى كتاب ’بلاغ الحق‘ جس ميں احاديث ِرسول كو ناقابل عمل بنايا گيا هے، كے جواب ميں هے-
١٠) خطاب به مودودى: اس رساله ميں مولانا مودودى كے نظريهٴ حديث كو واضح كركے اس كا جواب ديا گيا هے-
١١) صلوٰة المؤمنين بجواب رساله صلوٰة المرسلين :منكرين حديث كے رساله ’صلوٰة المرسلين‘ كى ترديد ميں
مولانا حافظ عبدالله محدث روپڑى (م ١٩٦٤ء)
مودوديت اور احاديث ِنبويه :يه كتاب مولانا مودودى كے نظريهٴ حديث سے متعلق هے-مولانا مودودى نے حديث كے بارے ميں جو شبهات ظاهر كئے تهے، ان كا جواب ديا گيا هے-
مولانا حافظ محمد محدث گوندلوى (م ١٤٠٥ه بمطابق ١٩٨٥ء)
uتنقيد المسائل: اس كتاب ميں مولانا مودودى كے نظريهٴ حديث كو واضح كيا گيا هے اور حديث كے بارے ميں ان كے جو شبهات تهے، اس كى توضيح و تشريح كركے ان كا جواب ديا گياهے-
vدوامِ حديث:منكر ِحديث مسٹر غلام احمد پرويز كى كتاب ’مقام حديث‘ كے جواب ميں لكهى گئى- يه مكمل كتاب ماهنامه ’ترجمان الحديث‘ لاهور ميں اگست ٦٩ تا اگست ٧٣ء كے شماروں ميں شائع هوچكى هے-
مولانانذير احمد رحمانى ( وِلادت ١٣٢٣ه بمطابق ١٩٠٦ء … م ١٣٨٥ه بمطابق ١٩٥٦ء)
جواب تنقيد: مولوى عبد الرشيد نعمانى كے مضمون ’تبصره‘ كاجواب جو انهوں نے مولانا ابو القاسم بنارسى كے ايك مضمون ’جامع صحيح البخارى‘ جو اهلحديث امرتسر ميں شائع هوا تها، كے جواب ميں ’تبصره‘ كے نام سے لكها تها-
مولانا عبدالصمد حسين آبادى اعظمى (ولادت ١٣٢٢ه)
uتائيد ِحديث بجوابِ تنقيد ِحديث vشرفِ حديث wشانِ حديث
يه تينوں كتابيں مولوى محمد اسلم جيراج پورى (منكر ِحديث) كے ان مقالات كے جواب ميں هيں جو انهوں نے ’طلوعِ اسلام‘ دهلى ميں شائع كئے-
مولانا محمد سليمان مئوى (م ١٩٥٩ء)
تحقيق مسئله دجال: انهوں نے تحقيق مسئله دجال كے نام سے ايك كتاب لكهى جس ميں مولانا مودودى  كے اس مضمون جو ترجمان القرآن مجريه رمضان وشوال ١٣٦٤ه شائع هو ا تها كه ’كانا دجال‘ وغيره افسانے هيں،اس كى كوئى حقيقت نهيں… كى وضاحت كى گئى هے-
مولانا محمد حنيف ندوى
مطالعه حديث
مولانا محمد اسماعيل سلفى
مولانا محمد اسماعيل سلفى نے جو كتابيں حديث كى حمايت اور مدافعت ميں لكهيں، ان كى تفصيل يه هے :
j امام بخارى كا مسلك:اس كتاب كے شروع ميں مسلك ِاهلحديث پر روشنى ڈالى هے- بعد ميں علمائے ديو بند كا اضطراب، فقه الحديث اور فقه الرائے، الردّ علىٰ الجهميه اور خبر واحد كى توضيح و تشريح كرتے هوئے هر ايك پرمحاكمه كيا گيا هے-
k واقعه افك:مشهور منكر ِحديث تمناعمادى كے مضمون ’واقعه افك عائشه ‘كے جواب ميں هے جس ميں عمادى صاحب نے يه لكها تهاكه واقعه افك ِعائشه كى حديث موضوع اور عجمى سازش كى پيداوار هے-
l سنت قرآن كے آئينه ميں:يه رساله فتنهٴ انكار حديث كى ترديد ميں هے- اس ميں مولانا سلفى مرحوم نے ايك نئے انداز ميں حجيت ِحديث پر بحث كى هے-
m مقام حديث، قرآن كى روشنى ميں:اس كتاب ميں حديث كے مرتبه و مقام كو واضح كيا هے-
n حديث كى تشريعى اهميت:اس كتاب ميں قرآنِ مجيد سے ثابت كياگيا هے كه جس طرح قرآنِ مجيد كو ماننا اور اس كے احكام پر عمل كرنا فرض هے، اسى طرح صحيح احاديث پرعمل كرنا بهى فرض هے- جيسے قرآن مجيد كا منكر كافر هے اسى طرح احاديث كامنكر بهى كافر هوجاتا هے-
o حجيت ِحديث آنحضرت كى سيرت كى روشنى ميں:اس كتاب ميں آياتِ قرآنيه سے آنحضرت كى زندگى كے چند پهلوؤں كو واضح كيا گيا هے اور يه ثابت كيا گيا هے كه جس شخص كى سيرت اس طرح روشن هو اور اس كى بات كو تسليم نه كيا جائے تو پهر وه كيسے مسلمان ره سكتا هے؟
p جماعت ِاسلامى كا نظريهٴ حديث:يه كتاب مولانا مودودى كى كتاب’تفهيمات‘ و ’مسلك ِاعتدال‘ اور مولانا امين احسن اصلاحى كے ايك مضمون بسلسله حجيت ِحديث كے جواب ميں هے-
مولانا عبد القيوم ندوى
فهم حديث : مطالعه حديث اور فهم حديث دونوں كتابيں حجيت ِحديث كے موضوع پر لاجواب هيں-
مولانا سيد ابوبكر غزنوى
كتابت ِحديث: منكرين حديث كا يه اعتراض كه حديث كى تدوين ٢٥٨سال بعد هوئى، اس لئے قابل حجت نهيں- اس كاجواب ديا گيا اور دلائل سے ثابت كيا هے كه حديث كى كتابت عهد ِنبوى ميں شروع هوگئى تهى-
مولانا محمد داود راز دهلوى
uمسلك ِاهل حديث: مولانا مودودى كے نظريهٴ حديث كى وضاحت اور مسلك ِاهل حديث كى توضيح وتشريح كى هے-
vتحريك ِجماعت ِاسلامى كا پس منظر :مولانا مودودى كے نظريهٴ حديث كو واضح كيا گيا هے-
مولانا عبدالرء وف رحمانى جهنڈانگرى
نصرة البارى فى بيان صحة البخارى: اس كتاب ميں امام بخارى اور ان كى كتاب ’صحيح بخارى‘ كى عظمت و جلالت اور اسكے خصائص پر سير حاصل بحث كرتے هوئے منكرين حديث كا جواب ديا گيا هے-
مولانا عبد الرحمن كيلانى 
آئينه پرويزيت : چه حصوں پر مشتمل پرويزيت كے جواب پر مشتمل ايك انسائيكلوپيڈيا هے، جس كے آخر ميں پرويزيوں سے متعدد سوالات كئے گئے هيں، جن كے جوابات آج تك نهيں ديے گئے-
مولانا محمد صادق سيالكوٹى  1 ضربِ حديث 2اعجازِ حديث
مولانا صفى الرحمن مباركپورى
انكارِ حديث ،حق يا باطل؟:نظريهٴ انكار حديث كا پوسٹ مارٹم قرآن اور عمومى عقل سے كيا گيا هے-
انكارِ حديث كيوں؟: اس رساله ميں منكرين حديث كے حديث پراعتراضات كا جواب ديا گيا هے-
مولانا محمد رئيس ندوى
اللمحات الى ما فى انوار البارى من الظلمات (٤ جلد) :مولوى احمد رضا بجنورى نے مولانا سيد محمد انور شاه كشميرى كے درسِ بخارى كو مرتب كركے ’انوار البارى‘كے نام سے شائع كيا اور اس كے مقدمه ميں محدثين كرام كى خدمات اور حديث پرتنقيد كى- يه كتاب انهى تنقيدات كاجواب هے -يه كتاب مكتبه سلفيه بنارس نے شائع كى اور اس كتاب كى فوٹو پاكستان ميں مولانا عبدالشكور اثرى، سانگله هل نے شائع كى-
مولانا عبدالمبين منظر
نيا مذهب ِفكر:اس رساله ميں مولانامودودى كے مضمون ’مسلك ِاعتدال‘ كا جواب ديا گيا هے-
مولانا محمد نصرت الله مالير كوٹلوى بينات
كتاب دو اسلام از ڈاكٹر غلام جيلانى برق
ڈاكٹرغلام جيلانى برق مرحوم شروع ميں منكر حديث تهے اور گم كرده راه تهے- اپنے اس دور ميں انهوں نے ’دواسلام‘ كے نام سے ايك كتاب مرتب كركے شائع كى جس ميں انهوں نے حديث ِنبوى پر بيجا قسم كے اعتراضات كئے-علماء اهل حديث نے اس كا بروقت نوٹس ليا اور اس كتاب كى ترديد ميں كتابيں لكهيں- جن كى تفصيل درج ذيل هے ، چنانچه انهوں نے انكارِ حديث سے رجوع كرليا-
u خالص اسلام از مولانا محمد داؤد راز دهلوى
v رساله جواب دو اسلام از مولانا حافظ محمد گوندلوى
w صحيح اسلام بجواب دو اسلام از مولانا عبدالعزيز رحمانى
x صيانة الحديث (٢ جلد) از مولانا عبدالروؤف رحمانى جهنڈا نگرى
y برقِ اسلام از مولانا ابوسعيد شرف الدين محدث دهلوى
مولانا محمد خالد سيف
كتابت ِحديث تا عهد ِتابعين
مولاناعبدا لغفار حسن (ولادت ١٣٣١ه بمطابق ١٩١٣ء)
عظمت ِحديث: اس كتاب ميں عمرپورى خاندان كے حجيت ِحديث پر منتخب مقالات شائع كئے گئے هيں، جن ميں مولانا عبد الستار حسن عمرپورى، مولانا عبد الغفار حسن اور ڈاكٹر صهيب حسن، لندن كے مقالات شامل هيں-
مولاناپروفيسر غلام احمد حريرى
حديث ِرسول كا تشريعى مقام:ڈاكٹر مصطفى سباعى كى كتاب ’السنة ومكانتها فى التشريع الاسلامى ‘ كا اردو ترجمه
علوم الحديث: يه كتاب ڈاكٹر صبحى صالح كى عربى كتاب’علوم الحديث ومصطلحه‘ كا ترجمههے -
مولانا محمدادريس فاروقى سوهدروى uانوار حديث vضرورت حديث
ان دونوں كتابوں ميں حجيت حديث، تدوين حديث، كتابت حديث اور منكرين حديث كے اعتراضات كاجائزه ليا گيا هے -
حافظ اختر علی آف لائن ہے   یہ اقتباس دیں
ان 7 ارکان نے اس مفید پوسٹ کے لیے حافظ اختر علی کا شکریہ ادا کیا ہے
پرانا 28-09-12, 04:53 AM   #2
ابن بشیر
-: ركن مجلس علماء :-
 
ابن بشیر کی نمائندہ تصویر
 
تاریخ شمولیت: 2012-01-29
جنس: male
پوسٹس: 237
پوائنٹس: 626
ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر ابن بشیر
اس کے علاوه بهی بهت کچه لکها گیا هے
ابن بشیر آف لائن ہے   یہ اقتباس دیں
جواب پوسٹ کریں

Bookmarks

ٹیگز
دفاعِ, حديث, اهل, اور, ِحديث

موضوع کے اختیارات
ظاہری انداز

پوسٹ کرنے کے قوانین
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

سمائلز آن ہے
[IMG] کوڈ آن ہے
HTML کوڈ آف ہے

قوانین
فورم منتخب کریں

مشابہ موضوعات
موضوع مصنف فورم جوابات آخری پیغام
صفر كا مہينہ منہج سلف ماہِ صفر 10 09-12-13 07:59 AM
اے مسلمان تجھے کس چیز نے جہاد سے روک رکھا ہے؟ پیاسا اسلامی متفرقات 13 16-10-08 08:18 AM
البریلویہ ۔ بریلویت تاریخ و عقائد (مکمل کتاب) محمد نعیم اردو یونیکوڈ کتب 19 19-05-08 05:57 PM
شب برات كا جشن اور اس كا حكم کارتوس خان اتباعِ قرآن و سنت 1 06-10-07 07:30 AM
جشن ميلاد النبى كا حكم کارتوس خان اتباعِ قرآن و سنت 1 30-06-07 01:51 PM


فورم کے تمام اوقات GMT +3 کے مطابق . وقت ہے ابھی 01:05 AM


Powered by vBulletin Version 3.8.7
® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Urdu Translation by A.REHMAN
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
Contact admin : admin@urduvb.com